Wersja archiwalna z dnia

Zwolnienie od podatku od nieruchomości w ramach pomocy o charakterze de minimis.

Miejsce załatwienia:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Finansów,
Pok. Nr 9A, Tel. 55 2785515

Sposób załatwienia:
Osobiście lub korespondencyjnie.

Termin załatwienia:
Niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

Wymagane Dokumenty:

  1. Wniosek  o udzielenie pomocy de minimis zawierający podstawowe informacje o przedsiębiorcy
  2. Złączniki:
    1. Załącznik Nr 1 - Oświadczenie  o otrzymanej pomocy de minimis w rolnictwie w okresie ostatnich dwóch lat poprzedzających rok obecny i w roku obecnym
    2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis
    3. Załącznik Nr 3 - Oświadczenie podatnika
    4. Załącznik nr. 4 - Oświadczenie dotyczące powiązań  spełniających definicję „jednego przedsiębiorstwa” w związku z ubieganiem się o pomoc de minimis
    5. Załącznik Nr 5 - Oświadczenie o ilości utworzonych miejsc pracy
    6. Załącznik Nr 6 - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

Opłaty:
brak

Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Elblągu

Podstawa prawna:

  • art. 18 ust. 2 pkt 8, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 z późn. zm.)
  • art. 7 ust. 3 i art. 20b ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 849 z późn. zm.)

Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna