Zezwolenia i ulgi z tytułu nabycia gruntów
Miejsce załatwienia:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Finansów,
Pok. Nr 9A, Tel. 55 2785515
Sposób załatwienia:
1. Osobiście lub korespondencyjnie.
Termin załatwienia:
1. Niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Wymagane Dokumenty:
1. Wniosek zainteresowanego
2. Złączniki:
a) Kserokopia aktu notarialnego
b) Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minims w rolnictwie lub rybołówstwie,
c) Zaświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis w rolnictwie lub ryboóstwie – w przypadku jej otrzymania.
d) Formularz informacji przedstawionych przez wnioskodawcę
Opłaty:
1. Brak opłat
Tryb odwoławczy:
1. Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Elblągu
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1381 z późn. zm.)
2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613 z późn. zm.)
Uwagi:
1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Załączniki
- Wniosek o zwolnienie i ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów - pdf
- Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis w rolnictwie w okresie ostatnich dwóch lat - pdf
- Oświadczenie o nie korzystaniu z pomocy de minimis - pdf
- Wniosek o zwolnienie i ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów - doc
- Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis w rolnictwie w okresie ostatnich dwóch lat - doc
- Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę - pdf