Wersja archiwalna z dnia

Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Kisielicach
Referat Społeczno-Administracyjny
pok. nr 11, tel. 55 2785520

Wymagane załączniki:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty).
2. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego.

Termin realizacji:
1. W przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego czynność wymeldowania dokonywana jest bezzwłocznie.

Opłaty:
1. Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Tj.: Dz. U. z 2015 r., poz. 388 z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Tj.: Dz. U. z 2012 r. poz. 1475 z późn. zm.).
3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 220 poz. 1306 z późn. zm.).

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna