Wersja archiwalna z dnia

Wpis o rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2)

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Rozwoju Gminy
Pok. Nr 5A, Tel. 55 2785508

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek zainteresowanego
2. Załączniki: oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości.

Termin realizacji:
1. Wpisu do rejestru dokonuje się w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku.

Opłaty:
Opłata skarbowa w wysokości - 50,00 zł

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Kisielicach 47 8320 0005 0040 0031 2000 0030.

Dowód zapłaty opłaty skarbowej gotówkowej lub bezgotówkowej należy dołączyć do wniosku.

Tryb odwoławczy:
1. Nie występuje

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.),
2. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzielności gospodarczej (Dz. U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.),
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Tj.: Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm.).

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna