Wersja archiwalna z dnia

Zgłoszenie informacji w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego

Miejsce załatwienia:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Finansów
Pok. Nr 9A, Tel. 55 2785515

Sposób załatwienia:
1. Osobiście lub korespondencyjnie.

Termin załatwienia:
30 dni od dnia złożenia wniosku

Wymagane Dokumenty:
1. Wniosek zainteresowanego

Opłaty:
1. Brak opłat

Tryb odwoławczy:
1. Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Elblągu

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 716 z późn. zm.),
2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613 z późn. zm.),
3. Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 374 z późn. zm.),
4. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 617 z późn. zm.),

Uwagi:
1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna