Wersja archiwalna z dnia

Zgłoszenie informacji w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego

Miejsce załatwienia:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Finansów
Pok. Nr 9A, Tel. 55 2785515

Sposób załatwienia:
1. Osobiście lub korespondencyjnie.

Termin załatwienia:
30 dni od dnia złożenia wniosku

Wymagane Dokumenty:
1. Informacja w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego

Opłaty:
1. Brak opłat

Tryb odwoławczy:
1. Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Elblągu

Podstawa prawna:
1. Art. 2-6 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716 z późn. zm.),
2. Art. 21 i 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2017 r. poz. 201 z późn. zm.),
3. Art.6  ust. 2 i 5 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 374 z późn. zm.),
4. Art. 2a ust. 5 i 8 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 617 z późn. zm.),

Uwagi:
1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna