Wersja archiwalna z dnia

Wpis o rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Miejsce złożenia dokumentów:

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2)

 

Jednostka odpowiedzialna:

Referat Rozwoju Gminy
Pok. Nr 5A, Tel. 55 2785508

 

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek zainteresowanego

2. Załączniki: oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości.

 

Termin realizacji:

1. Wpisu do rejestru dokonuje się w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku.

 

Opłaty:

Opłata skarbowa w wysokości - 50,00 zł

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Kisielicach 47 8320 0005 0040 0031 2000 0030.

Dowód zapłaty opłaty skarbowej gotówkowej lub bezgotówkowej należy dołączyć do wniosku.

 

Tryb odwoławczy:

1. Nie występuje

 

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.),

2. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1829 z późn. zm.),

3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.).

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna