Wersja archiwalna z dnia

Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Miejsce złożenia dokumentów:

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2)

 

Jednostka odpowiedzialna:

Referat Rozwoju Gminy
Pok. Nr 5A,  Tel. 55 2785508

 

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek zainteresowanego

2. Załączniki:

• zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
• udokumentowanie gotowości odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewna,
• kserokopia dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi będzie wykonywany transport z aktualnymi badaniami technicznymi,
• oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w uchwale nr XXV/74/2012 r. z dnia 27.12.2012 r.  w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

 

Termin realizacji:

1. Wydanie decyzji następuje nie później niż w ciągu miesiąca a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

 

Opłaty:

Opłata skarbowa w wysokości - 107,00 zł

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Kisielicach 47 8320 0005 0040 0031 2000 0030.

Dowód zapłaty opłaty skarbowej gotówkowej lub bezgotówkowej należy dołączyć do wniosku.

 

Tryb odwoławczy:

1. Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Elblągu

 

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.),

2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Tj.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.).

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna