Wersja nieobowiązująca z dnia

Zameldowanie na pobyt stały

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Kisielicach

Referat Społeczno-Administracyjny

Pok. nr 11, Tel. 55 2785520

 

Wymagane załączniki:

1. Dokument stwierdzający tożsamość - dowód osobisty. Osoby niepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość przedstawiają odpis skrócony aktu urodzenia.

2. Wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego.

3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania(do wglądu).

Uwagi:

Zameldowania na pobyt stały osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

 

Termin realizacji:

1. Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.

2. W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje potwierdzenie zameldowania.

 

Opłaty:

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

 

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 657 z późn.zm.).

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego. (Dz. U. poz. 2411).

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.