Wersja nieobowiązująca z dnia

Zameldowanie na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Kisielicach

Referat Społeczno-Administracyjny

pok. nr 11, tel. 55 2785520

 

Wymagane załączniki:

1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty). Osoby niepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość przedstawiają odpis skrócony aktu urodzenia.

2. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego,

3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, umowa najmu, decyzja o przydziale mieszkaniowym) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).

 

Uwagi:

 Zameldowania na pobyt czasowy osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

 

Termin realizacji:

W wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie.

 

Opłaty:

Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.

 

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 657 z późn.zm.).

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego. (Dz. U. poz. 2411).

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.