Wersja obowiązująca z dnia

Informacja o zmianie danych w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych

Miejsce załatwienia:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).

Jednostka odpowiedzialna:
Stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i oświaty, pok. nr 6.
Tel. 552785524

Sposób załatwienia:
Osobiście lub korespondencyjnie.
Po otrzymaniu informacji organ prowadzący rejestr dokonuje zmian oraz wydaje podmiotowi wpisanemu do rejestru zaświadczenie uwzględniające zmiany.

Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni.

Wymagane dokumenty:
Informacja o zmianie danych w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych (załącznik Nr 1),

Opłaty:
Zmiany w rejestrze są zwolnione z opłaty.

Tryb odwoławczy:
Brak.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 157).
Podmiot wpisany do rejestru jest zobowiązany do informowania organu prowadzącego rejestr o wszelkich zmianach danych wskazanych we wniosku lub dokumentach w terminie 14 dni od zaistnienia zmian.

Załączniki