Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego
Miejsce załatwienia:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Finansów
Pok. Nr 9A, Tel. 55 278515
Sposób załatwienia:
Osobiście lub korespondencyjnie.
Termin załatwienia:
Niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek zainteresowanego
2. Złączniki:
• Informacja o stanie majątkowym podatnika ,
• Dokumenty potwierdzające wysokość ponoszonych kosztów,
• Zaświadczenie o dochodach podatnika oraz wszystkich osób wspólnie z nim zamieszkujących,
• W przypadku choroby zaświadczenie od lekarza o stanie zdrowia,
• Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie,
• Zaświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie – w przypadku jej otrzymania,
• Formularz informacji przedstawionych przez wnioskodawcę.
Opłaty:
Brak opłat
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Elblągu
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2017 r. poz. 201 z późn. zm.)- art. 48, 67a, 67b)
2. Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1808 z późn. zm.)
Uwagi:
1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.