Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2)
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Rozwoju Gminy
Pok. Nr 1, Tel. 55 2785508
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek zainteresowanego
2. Załączniki: oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości.
Termin realizacji:
Wpisu do rejestru dokonuje się w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku.
Opłaty:
Opłata skarbowa w wysokości - 50,00 zł
Zapłaty opłaty dokonuje się bezgotówkowo w Urzędzie Miejskim w Kisielicach lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Kisielicach 47 8320 0005 0040 0031 2000 0030.
Dowód zapłaty opłaty skarbowej bezgotówkowej należy dołączyć do wniosku.
Tryb odwoławczy:
Nie występuje.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.),
2. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2168 z późn. zm.),
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.).