Wersja obowiązująca z dnia

Zgłoszenie zamiaru usunięcia przez osoby fizyczne drzew, które są usuwane na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2)

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Rozwoju Gminy
Pok. Nr 1,  Tel. 55 2785508

Wymagane załączniki:
Rysunek albo mapa określająca usytuowanie drzewa na nieruchomości

Termin realizacji:
1. Dokonanie oględzin następuje w terminie 21 dni od dnia doręczenia zgłoszenia.
2. W terminie 14 dni od dnia oględzin, organ w drodze decyzji administracyjnej może wnieść sprzeciw. Usunięcie drzew może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu

Opłaty:
Zezwolenie na usunięcie drzewa lub krzewu zwolnione jest z opłaty skarbowej

Podstawa prawna:
Ustawa o ochronie przyrody z 16 kwietnia 2004 r. (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 142 z późn. zm.).
 

Załączniki