Harmonogram działań wdrożenia budżetu obywatelskiego w Gminie Kisielice na rok 2019
Lp. |
Zadanie |
Termin |
Odpowiedzialny |
1. |
Kampania informacyjno-promocyjna: - publikacja na stronie internetowej Gminy, - w BIP, - na tablicach ogłoszeń, - w prasie. |
od dnia 17 kwietnia 2018 r. przez cały okres trwania zadania |
Sekretarz Gminy, Referat Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Kisielicach
|
2. |
Powołanie zespołu ds. konsultacji budżetu obywatelskiego. |
do dnia 20 kwietnia 2018 r. |
Burmistrz Kisielic |
3. |
Składanie wniosków przez mieszkańców i organizacje pozarządowe w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kisielicach. |
do dnia 25 maja 2018 r. do godz. 12:00 |
Mieszkańcy Organizacje pozarządowe |
4. |
Weryfikacja złożonych wniosków w zakresie uprawnień wnioskodawców do składania propozycji (adres zameldowania, Nr PESEL lub KRS). |
niezwłocznie w miarę napływu wniosków |
Sekretarz Gminy, Referat Społeczno-Administracyjny Urzędu Miejskiego w Kisielicach |
5. |
Analiza wniosków przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Kisielicach pod względem formalnym. |
niezwłocznie w miarę napływu wniosków |
Referat Rozwoju Gminy lub Referat Finansów Urzędu Miejskiego w Kisielicach, Sekretarz Gminy |
6. |
Opiniowanie wniosków pod względem praktycznej możliwości realizacji zadania w stosunku do planowanych zadań gminy, gospodarności, formalno-prawnym, możliwości finansowych, technicznych. Uznanie wniosku za możliwy do realizacji lub nie z podaniem zwięzłego uzasadnienia, lub podaniem ewentualnych rekomendacji alternatywnego rozwiązania dla zadania. |
na bieżąco
|
Referat Rozwoju Gminy lub Referat Finansów Urzędu Miejskiego w Kisielicach Zespół ds. konsultacji budżetu obywatelskiego |
7. |
Rekomendacja wniosku. Utworzenie listy propozycji zadań do budżetu obywatelskiego – Lista zadań pozytywnie oceniona i lista zadań negatywnie oceniona. Przekazanie list do wiadomości Burmistrzowi Kisielic |
do dnia 4 czerwca 2018 r. |
Zespół ds. konsultacji budżetu obywatelskiego |
8. |
Publikacja list na stronie internetowej |
do dnia 5 czerwca 2018 r. |
Sekretarz Gminy, Referat Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Kisielicach |
9. |
Opracowanie kart do głosowania dla mieszkańców zawierających propozycje budżetowe możliwe do realizacji i zarządzenie wydruku. |
do dnia 8 czerwca 2018 r. |
Zespół ds. konsultacji budżetu obywatelskiego |
10. |
Zgłaszanie kandydatów do obwodowych komisji ds. konsultacji budżetu obywatelskiego |
do dnia 8 czerwca 2018 r. do godz. 12:00 |
Mieszkańcy Organizacje pozarządowe |
11. |
Powołanie obwodowych komisji ds. konsultacji budżetu obywatelskiego. |
do dnia 11 czerwca 2018 r. |
Burmistrz Kisielic |
12. |
Sporządzenie spisów mieszkańców uprawnionych do głosowania nad budżetem obywatelskim. |
do dnia 20 czerwca 2018 r. |
Referat Społeczno-Administracyjny Urzędu Miejskiego w Kisielicach |
13. |
Przeprowadzenie głosowania w obwodach. |
w dniu 24 czerwca 2018 r. w godz. 10:00 – 18:00 |
Zespół ds. konsultacji budżetu obywatelskiego i Komisje ds. konsultacji budżetu obywatelskiego |
14. |
Utworzenie listy zadań wybranych przez mieszkańców w wyniku głosowania i przekazanie jej Burmistrzowi Kisielic |
do dnia 27 czerwca 2018 r. |
Zespół ds. konsultacji budżetu obywatelskiego |
15. |
Podsumowanie konsultacji nad budżetem obywatelskim gminy Kisielice na rok 2018 |
do dnia 30 czerwca 2018 r. |
Burmistrz Kisielic |
16. |
Publikacja informacji o wynikach konsultacji na stronie internetowej i na tablicach ogłoszeń |
do dnia 30 czerwca 2018 r. |
Sekretarz Gminy Kisielice, Referat Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Kisielicach |
17. |
Wprowadzenie propozycji mieszkańców do projektu budżetu Gminy Kisielice |
do dnia 10 października 2018 r. |
Skarbnik Gminy, Burmistrz Kisielic |