Interpalacje i zapytania Radnych Rady Miejskiej w Kisielicach - 2020 r.
Na podstawie art. 24 ust. 3 i 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w sprawach dotyczących gminy Radni mogą kierować interpelacje i zapytania do Burmistrza.
- INTERPELACJA - Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy. Interpelacja powinna zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikające z niej pytania (art. 24 ust. 3 i 4 ustawy o samorządzie gminnym).
- ZAPYTANIE - Zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Przepis ust. 4 zdanie drugie stosuje się odpowiednio (art. 24 ust. 3 i 5 ustawy o samorządzie gminnym).
Interpelacje i zapytania zgodnie z art. 24 ust 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym składane są na piśmie do Przewodniczącego Rady, który przekazuje je niezwłocznie Burmistrzowi. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania Burmistrz, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie.
Wzór interpelacji i zapytania do pobrania poniżej- załączniki.
Poniżej publikowana jest treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi. W sytuacji gdy w treści interpelacji, zapytań lub odpowiedzi występują informacje wymagające dokonania wyłączeń jawności dokonuje się ich wyłączenia podając podstawę prawną, zakres wyłączenia, osobę, która dokonała wyłączenia, a jeżeli dotyczy, nazwę podmiotu, na którego rzecz dokonano wyłączenia jawności.
L.P. |
Imię i nazwisko Radnej/Radneg Rady Miejskiej w Kisielicach |
Treść interpelacji/zapytania |
Odpowiedź na interpelację/zapytanie |
1. |
Radna Agnieszka Zając- Interpelacja z dnia 31 stycznia 2020 r. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|