Wersja nieobowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 2 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2017

z dnia 7 grudnia 2017 r.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

(tekst jednolity: Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.)

 

Kierownik Miejsko–Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kisielicach

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Miejsko–Gminnym Ośrodku Pomocy społecznej w Kisielicach, (tel. 55 275 64 41)

 

od    r e f e r e n t a    do    i n s p e k t o r a

2 etaty

(określenie stanowiska urzędniczego)

 

  1. Wymagania niezbędne dla kandydata:
  • Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • Posiada co najmniej wykształcenie średnie, preferowane wyższe;
  • Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta;
  • Nieposzlakowana opinia;
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także umiejętność interpretacji przepisów prawnych związanych z pomocą społeczną.

 

  1. Wymagania dodatkowe dla kandydata:
  • Biegła obsługa pakietu MS Office;
  • Znajomość systemu informatycznego SYGNITY;
  • Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego;
  • Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność organizacji własnej pracy;
  • Wyrozumiałość, cierpliwość, empatia.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:
  • Udzielanie, zgłaszającym się interesantom, wyczerpujących informacji z zakresu spraw uregulowanych w: ustawie o  świadczeniach rodzinnych; ustawie o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów; ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; ustawie o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.
  • Wydawanie druków wniosków oraz przyjmowanie wypełnionych wniosków o ustalenie prawa do świadczeń określonych wyżej wymienionymi ustawami.
  • Wprowadzenie pozyskanych danych - z zakresu realizowanych spraw - do systemu elektronicznego.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych.
  • Przygotowywanie list wypłat przyznanych świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów,  świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych oraz przelewów.
  • Ewidencjonowanie przyznanych świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z tego zakresu.
  • Przygotowywanie informacji o dłużnikach alimentacyjnych mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji i przekazywanie ich komornikom sądowym i organom określonym w ustawie.
  • Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych oraz prowadzenia postępowań - przewidzianych ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
  • Przygotowywanie pism do SKO, a  także przygotowanie niezbędnej dokumentacji – w celu przekazania do organu odwoławczego.
  • Przygotowywanie do  archiwizacji dokumentacji.
  • Przygotowywanie zaświadczeń - na wniosek osoby uprawnionej lub uprawnionej do tego instytucji - o przyznanych świadczeniach rodzinnych, zasiłkach dla opiekunów, świadczeniach z funduszu alimentacyjnego, świadczeniach wychowawczych.
  • Sporządzanie sprawozdań-rzeczowo finansowych o wydatkach poniesionych na świadczenia rodzinne, zasiłki dla opiekunów, świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz na świadczenia wychowawcze.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • Miejsce pracy: Miejsko–Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kisielicach, ul. Sienkiewicza 18, I piętro budynku, brak windy, praca biurowa przy monitorze, oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym.

 

  1. Wymiar czasu pracy, rodzaj umowy o pracę:
  • Pełny wymiar czasu pracy,
  • Pierwsza umowa na czas określony na 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony,
  • Prawa i obowiązki pracownika regulują przepisy o pracownikach samorządowych,
  • Planowany termin zatrudnienia od 02.01.2018 r.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
  • życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
  • kopie świadectw pracy,
  • referencje dotychczasowych pracodawców, jeśli kandydat takie posiada,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  • oświadczenie o obywatelstwie polskim lub obywatelstwie Unii Europejskiej lub obywatelstwie innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.).

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Ogłoszenie o naborze na stanowisko od referenta do inspektora” można składać w terminie do 18.12.2017 r. do godziny 15:00:

  • osobiście, w siedzibie Miejsko–Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kisielicach ul. Sienkiewicza 18,
  • drogą elektroniczną na adres kierownikmgops@kisielice.pl (dokument musi zawierać podpis elektroniczny kwalifikowany),
  • lub przesłać za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres (decyduje data wpływu do Miejsko–Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kisielicach): Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kisielicach, ul. Sienkiewicza 18, 14-220 Kisielice.

 

  1. Informacje dodatkowe:
  • aplikacje, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kisielicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania. W związku z tym kandydaci są proszeni o podanie numeru do kontaktu telefonicznego,
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kisielicach oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kisielicach i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kisielicach,
  • dokumentacja aplikacyjna kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania  sprawdzającego zostanie odesłana pocztą,
  • wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z  2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.) oraz własnoręcznie podpisane
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (55) 275 64 41.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

 

 

 

 

       Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodk
Pomocy Społecznej w Kisielicach

/-/ Lucyna Grześ-Remus

Załączniki

Treść ogłoszenia

Dokumenty

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.