Wersja nieobowiązująca z dnia

Animator Sportu (Etatów: 2 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ KISIELIC OGŁASZA NABÓR NA DWA STANOWISKA ANIMATORA SPORTU – NA KOMPLEKSIE BOISK SPORTOWYCH W KISIELICACH - WYBUDOWANEGO W RAMACH PROGRAMU „ MOJE BOISKO – ORLIK 2012’’

Rodzaj umowy: umowa zlecenie

I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych , niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie .
3.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
4.Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportoworekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, organizatorzy zajęć i zawodów posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.Dokładność w wykonywaniu zadań , uprzejmość, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.

II. Zakres i sposób wykonywania zadania na stanowisku:
1. Inicjonowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych , w tym dla :
- dzieci i młodzieży,
- osób dorosłych i seniorów,
- osób niepełnosprawnych,
- rodzin.
2. Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo – rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych , a także organizowanie i przeprowadzenie imprez z okazji” Dnia dziecka”, „Lato na Orlikach „ „Dzień Piłkarza „ – turnieje dla dzikich drużyn „Narodowy Dzień Sportu „ , „Europejski Tydzień Sportu ‘’i innych uzgodnionych i zatwierdzonych przez „ gospodarza „ obiektu – form zajęć sportowych i rekreacyjnych zgodnych ze szczegółowym harmonogramem planowanych godzin pracy w uzgodnieniu z gospodarzem obiektu.
3. Realizowanie w okresie jednego miesiąca przez jednego animatora minimum 69 godzin zajęć udokumentowanych odpowiednimi zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika „ .
4. Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika’’ przeprowadzenia minimum 34,5 godziny zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej z operatorem programu.
5. Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika’’ przeprowadzenia minimum 34,5 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Gminą Kisielice, a animatorem.
6. Współpraca z dyrektorami szkół, organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie popularyzacji zajęć sportowych oraz promocji aktywności fizycznej.
7. Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia.
8. Dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
9. Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje animatorów.
10. Wykonywanie innych niezbędnych zadań z polecenia gospodarza obiektu .

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Życiorys ( CV )
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie .
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Koncepcja funkcjonowania obiektu , oraz program planowanych działań (opisowo).
5. Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
7. Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
8. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.

IV. Informacje dodatkowe:
1. Umiejętność komunikowania się , kreatywność.
2. Kurs pierwszej pomocy przed medycznej .
3. Szczegółowy zakres obowiązków każdego animatora zostanie określony przez gospodarza obiektu .
4. Planowany okres zatrudnienia : marzec – listopad 2018 r.
5. Przy braku uzyskania dofinansowania , okres pracy animatora zostanie określony w umowie zawartej z gminą.
6. Miejsce wykonywania pracy – BOISKO ORLIK Kisielice Aleja Wojska Polskiego 37.

V. Terminy i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kisielicach w terminie do dnia 30 stycznia 2018 roku do godz. 10:00 na adres Urząd Miejski 14 – 220 Kisielice ul. Daszyńskiego 5 z adnotacją: „Nabór na stanowisko
Animator - Moje Boisko Orlik 2012 na 2018 rok”. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do dalszego etapu naboru jest złożenie dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej .Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kisielicach .

Burmistrz Kisielic zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.