Animator Sportu (Etatów: 2 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ KISIELIC
OGŁASZA NABÓR NA DWA STANOWISKA ANIMATORA SPORTU – NA KOMPLEKSIE BOISK SPORTOWYCH W KISIELICACH - WYBUDOWANEGO W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012’’
Rodzaj umowy: umowa zlecenie
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polski.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych , niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, organizatorzy zajęć i zawodów posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Dokładność w wykonywaniu zadań, uprzejmość, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.
II. Zakres i sposób wykonywania zadania na stanowisku:
- Inicjonowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych , w tym dla:
- dzieci i młodzieży;
- osób dorosłych i seniorów;
- osób niepełnosprawnych;
- rodzin.
- Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo – rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych , a także organizowanie i przeprowadzenie imprez z okazji” Dnia dziecka”, „Lato na Orlikach’’, „Dzień Piłkarza’’ – turnieje dla dzikich drużyn „Narodowy Dzień Sportu’’, „Europejski Tydzień Sportu’’ i innych uzgodnionych i zatwierdzonych przez ,,gospodarza’’ obiektu – form zajęć sportowych i rekreacyjnych zgodnych ze szczegółowym harmonogramem planowanych godzin pracy w uzgodnieniu z gospodarzem obiektu.
- Realizowanie w okresie jednego miesiąca przez jednego animatora minimum 69 godzin zajęć udokumentowanych odpowiednimi zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika’’.
- Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika „przeprowadzenia minimum 34,5 godziny zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej z operatorem programu.
- Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika „przeprowadzenia minimum 34,5 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Gminą Kisielice, a animatorem
- Współpraca z dyrektorami szkół, organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie popularyzacji zajęć sportowych oraz promocji aktywności fizycznej.
- Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia .
- Dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
- Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje animatorów.
- Wykonywanie innych niezbędnych zadań z polecenia gospodarza obiektu.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys (CV).
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- Koncepcja funkcjonowania obiektu , oraz program planowanych działań (opisowo).
- Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o obywatelstwie, o stanie zdrowia.
- Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
- Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
IV. Informacje dodatkowe
- Umiejętność komunikowania się, kreatywność.
- Kurs pierwszej pomocy przed medycznej.
- Szczegółowy zakres obowiązków każdego animatora zostanie określony przez gospodarza obiektu.
- Planowany okres zatrudnienia: marzec – listopad 2019 r.
- Przy braku uzyskania dofinansowania , okres pracy animatora zostanie określony w umowie zawartej z gminą.
- Miejsce wykonywania pracy – BOISKO ORLIK Kisielice Aleja Wojska Polskiego 37.
V. Terminy i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kisielicach w terminie do dnia 14 stycznia 2019 roku godz. 1400 na adres Urząd Miejski 14 – 220 Kisielice ul. Daszyńskiego 5 z adnotacją : „Nabór na stanowisko Animator - Moje Boisko Orlik 2012 na 2019 rok”
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do dalszego etapu naboru jest złożenie dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kisielicach Burmistrz Kisielic zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.
Załączniki
Treść ogłoszenia
Dokumenty
- Oświadczenie dot. obywatelstwa
- Oświadczenie o stanie zdrowia
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie dot. praw publicznych
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Kisielicach – w celach rekrutacji