Wersja obowiązująca z dnia

Animator Sportu (Etatów: 2 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ KISIELIC

 

OGŁASZA NABÓR NA DWA STANOWISKA ANIMATORA SPORTU – NA KOMPLEKSIE BOISK SPORTOWYCH W KISIELICACH - WYBUDOWANEGO W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012’’

 

 

 

Rodzaj  umowy: umowa zlecenie

 

I. Wymagania  niezbędne:

  1. Obywatelstwo  polski.
  2. Posiadanie pełnej  zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych , niekaralność za przestępstwa  popełnione  umyślnie.
  3. Stan  zdrowia pozwalający na  zatrudnienie na  stanowisku.
  4. Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa tj. m.in. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, organizatorzy zajęć i zawodów posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. Dokładność w wykonywaniu  zadań, uprzejmość, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.

 

II. Zakres i sposób wykonywania  zadania  na  stanowisku:

  1. Inicjonowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych , w tym dla:
    • dzieci i młodzieży;
    • osób dorosłych i seniorów;
    • osób niepełnosprawnych;
    • rodzin.
  2. Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo – rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych , a także organizowanie i przeprowadzenie imprez z okazji” Dnia dziecka”, „Lato na Orlikach’’, „Dzień Piłkarza’’ – turnieje dla dzikich drużyn „Narodowy Dzień Sportu’’, „Europejski Tydzień Sportu’’ i innych uzgodnionych i zatwierdzonych  przez ,,gospodarza’’ obiektu – form zajęć sportowych i  rekreacyjnych zgodnych ze  szczegółowym  harmonogramem  planowanych godzin pracy w uzgodnieniu z gospodarzem obiektu.
  3. Realizowanie w okresie jednego miesiąca przez jednego animatora  minimum 69 godzin zajęć udokumentowanych odpowiednimi  zapisami  w „ Raporcie  Animatora Orlika’’.
  4. Dokumentowanie odpowiednimi  zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika „przeprowadzenia minimum 34,5 godziny zajęć przeprowadzonych na danym  obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej z operatorem  programu.
  5. Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w „ Raporcie Animatora Orlika „przeprowadzenia minimum 34,5 godzin  zajęć przeprowadzonych na danym  obiekcie w okresie jednego  miesiąca na potrzeby  rozliczenia umowy  zawartej pomiędzy Gminą Kisielice, a  animatorem
  6.  Współpraca z dyrektorami  szkół, organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie  popularyzacji zajęć sportowych oraz promocji  aktywności  fizycznej.
  7. Dbanie o odpowiedni  stan techniczny powierzonego  mienia .
  8. Dbanie o porządek  na obiekcie i wokół  niego.
  9. Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje animatorów.
  10. Wykonywanie innych niezbędnych  zadań z polecenia gospodarza obiektu.

 

 

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. Życiorys (CV).
  2. Kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane  wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć  sportowo – rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  4. Koncepcja funkcjonowania obiektu , oraz program planowanych działań (opisowo).
  5. Podpisane  pisemne oświadczenie  kandydata  o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o obywatelstwie, o stanie zdrowia.
  6. Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
  7. Podpisane  pisemne  oświadczenie  kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

IV. Informacje dodatkowe

  1. Umiejętność komunikowania  się, kreatywność.
  2. Kurs pierwszej pomocy przed medycznej.
  3. Szczegółowy zakres obowiązków każdego animatora zostanie określony przez gospodarza obiektu.
  4. Planowany okres zatrudnienia:  marzec – listopad 2019 r.
  5. Przy braku uzyskania  dofinansowania , okres pracy animatora zostanie określony w umowie zawartej z gminą.
  6. Miejsce wykonywania pracy – BOISKO ORLIK Kisielice Aleja Wojska Polskiego 37.

 

V. Terminy i miejsce składania dokumentów.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu  Miejskiego w Kisielicach w terminie do dnia  14 stycznia 2019 roku godz. 1400 na adres Urząd Miejski  14 – 220 Kisielice ul. Daszyńskiego 5  z adnotacją : „Nabór na stanowisko  Animator - Moje Boisko Orlik 2012 na 2019 rok”

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą  rozpatrywane. Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do dalszego etapu naboru  jest  złożenie  dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji  lista kandydatów, którzy spełnili  wymagania  formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona  w Biuletynie Informacji Publicznej. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kisielicach Burmistrz Kisielic zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Dokumenty

Wynik ogłoszenia