Wersja nieobowiązująca z dnia
Dyrektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ KISIELIC
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Dyrektora Żłobka Miejskiego w Kisielicach
Wymagania niezbędne:
- posiada polskie obywatelstwo;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy;
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy
- z dziećmi (preferowane kwalifikacje: opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pielęgniarki, położnej);
- niekaralność w zakresie zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1458 z późn. zm.);
- dyrektorem żłobka może być osoba, która nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- nie jest pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- znajomość zagadnień samorządowych a w szczególności ustaw o: samorządzie gminnym, opiece nad dziećmi do lat 3, finansach publicznych, prawie zamówień publicznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, pracownikach samorządowych i ochronie danych osobowych;
- dobra znajomość obsługi komputera, oprogramowania MS Office (Word, Excel) i Internetu;
- przedłoży koncepcję planu działania i rozwoju Żłobka.
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętności kierownicze i organizatorskie, zdolności analityczne, umiejętności pracy indywidualnej i w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, dokładność i terminowość;
Warunki pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: parter w budynku Żłobka Miejskiego w Kisielicach ul. Daszyńskiego 21, 14-220 Kisielicach, praca z dziećmi i praca biurowa przy monitorze, oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym (brak windy).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania Dyrektora Żłobka należy w szczególności:
- kierowanie Żłobkiem zgodnie z przepisami prawa a w szczególności wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, finansach publicznych oraz Statutem Żłobka;
- organizowanie pracy żłobka;
- prowadzenie rekrutacji i związanej tym dokumentacji;
- opracowywanie regulaminów wewnętrznych Żłobka;
- opracowywanie rocznych programów działania i planów pracy Żłobka;
- sprawowanie nadzoru nad działalnością administracyjno-gospodarczą Żłobka;
- zapewnienie wyposażenia Żłobka w środki dydaktyczne i w inny niezbędny sprzęt;
- zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy Żłobka;
- zarządzanie powierzonym Żłobkowi majątkiem;
- przedkładanie organom nadzoru planów, sprawozdań i wniosków dotyczących działalności Żłobka;
- sprawowanie kontroli wewnętrznej nad prawidłową realizacją zadań Żłobka;
- pełnienie obowiązków kierownika zakładu w rozumieniu kodeksu pracy.
Wymagane dokumenty:
- życiorys – CV;
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- pisemna koncepcja planu działania i rozwoju Żłobka Miejskiego w Kisielicach;
- kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy;
- inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje;
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
- oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- oświadczenie kandydata o nie figurowaniu w bazie rejestru Sprawców Przestępstw na Tle seksualnym z dostępem ograniczonym;
- poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze;
- w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Wszystkie dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Wymiar czasu pracy, rodzaj umowy o pracę:
- pełny wymiar czasu pracy;
- planowane zatrudnienie od dnia 1 lipca 2019 r.;
- pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony.
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy składania ofert na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Kisielicach”, w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r. do godz. 11:00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Inne informacje:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym i merytorycznym bez udziału kandydatów, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymogi formalne;
- kandydaci zakwalifikowani do II etapu postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie;
- dokumentacja aplikacyjna kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą;
- organizator konkursu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny;
- dodatkowe informacje można uzyskać na stanowisku ds. kadr i oświaty tel. 55 278 55 24.
Nadesłane dokumenty zostaną rozpatrzone przez Komisję powołaną osobnym zarządzeniem Burmistrza Kisielic.
Załączniki
Treść ogłoszenia
Dokumenty
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie dot. praw publicznych
- Oświadczenie dot. obywatelstwa
- Oświadczenie dot. władzy rodzicielskiej
- Oświadczenie dot. rękojmy sprawowania opieki
- Oświadczenie dot. obowiązku alimentacyjnego
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem
- Oswiadczenie o braku przeciwskazan zdrowotnych do wykonywania prac
- Oświadczenie o nie figurowaniu w bazie Sprawców Przestępstw na tle seksualnym
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji