Wersja obowiązująca z dnia

Dyrektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ KISIELIC
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Dyrektora Żłobka Miejskiego w Kisielicach

1. Wymagania niezbędne:

1) posiada polskie obywatelstwo;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) nieposzlakowana opinia;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy;
5) wykształcenie wyższe  i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi (preferowane kwalifikacje: opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pielęgniarki, położnej);
6) niekaralność w zakresie zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1440, poz. 1495, poz. 2020);
7) dyrektorem żłobka może być osoba, która  nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; 
8) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
9) nie jest pozbawiona władzy rodzicielskiej  oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
10) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
11) znajomość zagadnień samorządowych a w szczególności ustaw o: samorządzie gminnym, opiece nad dziećmi do lat 3, finansach publicznych, prawie zamówień publicznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, pracownikach samorządowych i ochronie danych osobowych;
12) dobra znajomość obsługi komputera, oprogramowania MS Office (Word, Excel) i Internetu;
13) przedłożenie koncepcji planu działania i rozwoju Żłobka.


2. Wymagania dodatkowe:

1) Umiejętności kierownicze i organizatorskie, zdolności analityczne, umiejętności pracy indywidualnej i w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, dokładność i terminowość;


3. Warunki pracy na stanowisku:

  • Miejsce pracy: parter w budynku Żłobka Miejskiego w Kisielicach ul. Daszyńskiego 21, 14-220 Kisielicach,  praca z dziećmi i praca biurowa przy monitorze, oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym (brak windy). 

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do  zakresu działania Dyrektora Żłobka należy w szczególności:

1) kierowanie Żłobkiem zgodnie z przepisami prawa a w szczególności wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, finansach publicznych oraz Statutem Żłobka;
2) organizowanie pracy żłobka;
3) prowadzenie rekrutacji i związanej z tym dokumentacji;
4) opracowywanie regulaminów wewnętrznych Żłobka;
5) opracowywanie rocznych programów działania i planów pracy Żłobka;
6) sprawowanie nadzoru nad działalnością administracyjno-gospodarczą Żłobka;
7) zapewnienie wyposażenia Żłobka w środki dydaktyczne i w inny niezbędny sprzęt;
8) zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy Żłobka;
9) zarządzanie powierzonym Żłobkowi majątkiem;
10) przedkładanie organom nadzoru planów, sprawozdań i wniosków dotyczących działalności Żłobka;
11) sprawowanie kontroli wewnętrznej nad prawidłową realizacją zadań Żłobka;
12) pełnienie obowiązków kierownika zakładu w rozumieniu kodeksu pracy.
13) opieka bezpośrednia nad dziećmi do lat 3 

 

5. Wymagane dokumenty:

1) życiorys – CV;
2) list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
3) oryginał kwestionariusza osobowego;
4) pisemna koncepcja planu działania  i rozwoju Żłobka Miejskiego w Kisielicach;
5) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
6) kserokopia świadectw pracy;
7) inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje;
8) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
11) oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
12) oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
13) oświadczenie kandydata o nie figurowaniu w bazie rejestru Sprawców Przestępstw na Tle seksualnym z dostępem ograniczonym;
14) poświadczenie dawania rejkomi należytego sprawowania opieki nad dziećmi; 
15) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
16) oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze;
17) w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopie dokumentów potwierdzających  niepełnosprawność.

Wszystkie dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

6. Wymiar czasu pracy, rodzaj umowy o pracę:

a) pełny wymiar czasu pracy,
b) planowane zatrudnienie od dnia 18 listopada 2019 r.,
c) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony. 

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy składania ofert na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Kisielicach”,   w terminie do dnia  14 listopada 2019 r. do godz. 10:00.

      
8. Inne informacje:

1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
2) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem  formalnym i merytorycznym bez udziału kandydatów, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymogi formalne;
3) kandydaci zakwalifikowani do II etapu postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie;
5) dokumentacja aplikacyjna kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą;
6) organizator konkursu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny;
7) dodatkowe informacje można uzyskać na stanowisku ds.  kadr i oświaty  tel. 55 278 55 24.

9. Nadesłane dokumenty zostaną rozpatrzone przez Komisję powołaną osobnym zarządzeniem Burmistrza Kisielic. 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia