Wersja obowiązująca z dnia

Animator Sportu (Etatów: 2 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ KISIELIC OGŁASZA NABÓR NA DWA STANOWISKA ANIMATORA SPORTU – NA  KOMPLEKSIE BOISK  SPORTOWYCH W KISIELICACH, KTÓRY ZOSTAŁ WYBUDOWANY W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012”

 

Rodzaj umowy: umowa zlecenia

I.    Wymagania niezbędne:

1.    Obywatelstwo polskie. 
2.    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
3.    Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
4.    Posiadanie kwalifikacji i uprawnień do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo- rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, organizatorzy zajęć i zawodów posiadający stosowne uprawnienia. 
5.    Dokładność w wykonywaniu zadań, uprzejmość, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.

II.    Zakres i sposób wykonywania zadania na stanowisku:

1.    Inicjonowanie, organizowanie oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych, w tym dla:

1)    dzieci i młodzieży,
2)    osób dorosłych i seniorów,
3)    osób niepełnosprawnych, 
4)    rodzin.

2.    Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo – rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych, a także organizowanie i przeprowadzenie imprez z okazji „Dnia Dziecka”, „Lato na Orlikach”, „Dzień Piłkarza”, turnieje dla dzikich drużyn „Narodowy Dzień Sportu”, „Europejski Tydzień Sportu” i innych uzgodnionych i zatwierdzonych przez gospodarza obiektu form zajęć sportowych i rekreacyjnych zgodnych ze szczegółowym harmonogramem planowanych godzin pracy.
3.    Realizowanie w okresie jednego miesiąca przez 1 animatora minimum 60 godzin zajęć udokumentowanych odpowiednimi zapisami w Raporcie Animatora Orlika.
4.    Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w Raporcie Animatora Orlika przeprowadzenia minimum 30 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej z operatorem programu.
5.    Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w Raporcie Animatora Orlika przeprowadzenia minimum 30 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Gminą Kisielice a animatorem.
6.    Współpraca z dyrektorami szkół, organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie popularyzacji zajęć sportowych oraz promocji aktywności fizycznej. 
7.    Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia.
8.    Dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
9.    Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje animatorów.
10.    Wykonywanie innych niezbędnych zadań z polecenia gospodarza obiektu.

III.     Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.    Życiorys (CV). 
2.    Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3.    Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
4.    Koncepcja funkcjonowania obiektu oraz program planowanych działań (opisowo).
5.    Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6.    Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
7.    Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 
8.    Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.

IV.    Informacje dodatkowe: 

1.    Umiejętność komunikowania się, kreatywność.
2.    Kurs pierwszej pomocy przed medycznej.
3.    Szczegółowy zakres obowiązków każdego animatora zostanie określony przez gospodarza obiektu.
4.    Planowany okres zatrudnienia:  marzec – listopad  2020 r. 
5.    Przy braku uzyskania dofinansowania okres pracy animatora zostanie określony w umowie zawartej  z gminą. 
6.    Miejsce wykonywania pracy –  BOISKO ORLIK Kisielice ul. Aleja Wojska Polskiego 37.

V.    Terminy i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kisielicach lub pocztą na adres Urzędu ul. Daszyńskiego 5 14 – 220 Kisielice, w terminie do dnia 17 lutego 2020 roku godz. 1000, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Animator - Moje Boisko Orlik 2012 na 2020 rok”. Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Kisielicach.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do dalszego etapu naboru jest złożenie dokumentów i przeprowadzenie wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej.  Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kisielicach.  Burmistrz Kisielic zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje można uzyskać na stanowisku ds. obronnych, obrony cywilnej, spraw wojskowych, ppoż., sportu i działalności gospodarczej tel. 55 278 55 18.
 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia