Wersja archiwalna z dnia

Zgłoszenie zamiaru zorganizowania imprezy jednorazowej

Miejsce załatwienia:

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).

 

Jednostka odpowiedzialna:

Stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i oświaty, pok. nr 6.

Tel. 55 2785524

 

Sposób załatwienia:

Osobiście lub korespondencyjnie.

 

Termin załatwienia:

Organizator zabawy zawiadamia organ gminy o zamiarze zorganizowania imprezy nie później niż na 30 dni przed planowaną datą imprezy.

 

Wymagane dokumenty:

Brak.

 

Opłaty:

Brak.

 

Tryb odwoławczy:

Brak.

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej. (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 406 z późn. zm.).

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna