Wersja archiwalna z dnia

Informacja o zmianie danych w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych

Miejsce załatwienia:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2).

Jednostka odpowiedzialna:
Stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i oświaty,
Pok. Nr 6., Tel. 55 2785524

Sposób załatwienia:
1. Osobiście lub korespondencyjnie.

Po otrzymaniu informacji organ prowadzący rejestr dokonuje zmian oraz wydaje podmiotowi wpisanemu do rejestru zaświadczenie uwzględniające zmiany.

Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni.

Wymagane Dokumenty:
1. Informacja o zmianie danych w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych.

Opłaty:
1. Zmiany w rejestrze są zwolnione z opłaty.

Tryb odwoławczy:
1. Brak

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 157).

Podmiot wpisany do rejestru jest zobowiązany do informowania organu prowadzącego rejestr o wszelkich zmianach danych wskazanych we wniosku lub dokumentach w terminie 14 dni od zaistnienia zmian. 

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna