Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kisielicach (pok. Nr 2)
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Rozwoju Gminy
Pok. Nr 1, Tel. 55 2785508
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek zainteresowanego
2. Załączniki:
• zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
• udokumentowanie gotowości odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewna,
• kserokopia dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi będzie wykonywany transport z aktualnymi badaniami technicznymi,
• oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w uchwale nr XXV/74/2012 r. z dnia 27.12.2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
Termin realizacji:
Wydanie decyzji następuje nie później niż w ciągu miesiąca a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Opłaty:
Opłata skarbowa w wysokości - 107,00 zł
Zapłaty opłaty dokonuje się bezgotówkowo w Urzędzie Miejskim w Kisielicach lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Kisielicach 47 8320 0005 0040 0031 2000 0030.
Dowód zapłaty opłaty skarbowej bezgotówkowej należy dołączyć do wniosku.
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Elblągu
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.)
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Tj.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.).