Informacja w sprawie przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania petycji w 2021 r.
Zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2018 r. poz. 870) Przewodniczący Rady przedstawia zbiorczą informację o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim.
W roku 2021 do Rady Miejskiej w Kisielicach wpłynęło 5 petycji, w tym 4 petycje dotyczące podjęcia działań związanych z trwającą epidemia Covid-19 i 1 petycję dotyczącą podjęcia działań w sprawie wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy. We wszystkich przypadkach komisja wnioskowała do Rady Miejskiej w Kisielicach o nieuwzględnienie przedmiotowych petycji.
Zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach - wykaz petycji złożonych do Rady Miejskiej w Kisielicach znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej
w zakładce „petycje złożone do Rady Miejskiej w Kisielicach w roku 2021”. Wykaz zawiera informację o dacie złożenia petycji, skan petycji, przewidywany termin załatwienia i sposób załatwienia petycji. Wszystkie petycje zostały załatwione w ustawowym terminie.