Wersja obowiązująca z dnia

Dyrektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ KISIELIC
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Dyrektora Żłobka Miejskiego w Kisielicach

 

Wymagania niezbędne:

  1. posiada polskie obywatelstwo;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy;
  5. wykształcenie wyższe  i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi (preferowane kwalifikacje: opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pielęgniarki, położnej);
  6. niekaralność w zakresie zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1458 z późn. zm.);
  7. dyrektorem żłobka może być osoba, która nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; 
  8. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  9. nie jest pozbawiona władzy rodzicielskiej  oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
  10. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  11. znajomość zagadnień samorządowych a w szczególności ustaw o: samorządzie gminnym, opiece nad dziećmi do lat 3, finansach publicznych, prawie zamówień publicznych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, pracownikach samorządowych i ochronie danych osobowych;
  12. dobra znajomość obsługi komputera, oprogramowania MS Office (Word, Excel) i Internetu;
  13. przedłoży  koncepcję planu działania i rozwoju Żłobka.


Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętności kierownicze i organizatorskie, zdolności analityczne, umiejętności pracy indywidualnej i w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, dokładność i terminowość;


Warunki pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: parter w budynku Żłobka Miejskiego w Kisielicach ul. Daszyńskiego 21, 14-220 Kisielicach,  praca z dziećmi i praca biurowa przy monitorze, oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym (brak windy). 

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do  zakresu działania Dyrektora Żłobka należy w szczególności:

  1. kierowanie Żłobkiem zgodnie z przepisami prawa a w szczególności wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, finansach publicznych oraz Statutem Żłobka;
  2. organizowanie pracy żłobka;
  3. prowadzenie rekrutacji i związanej tym dokumentacji;
  4. opracowywanie regulaminów wewnętrznych Żłobka;
  5. opracowywanie rocznych programów działania i planów pracy Żłobka;
  6. sprawowanie nadzoru nad działalnością administracyjno-gospodarczą Żłobka;
  7. zapewnienie wyposażenia Żłobka w środki dydaktyczne i w inny niezbędny sprzęt;
  8. zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy Żłobka;
  9. zarządzanie powierzonym Żłobkowi majątkiem;
  10. przedkładanie organom nadzoru planów, sprawozdań i wniosków dotyczących działalności Żłobka;
  11. sprawowanie kontroli wewnętrznej nad prawidłową realizacją zadań Żłobka;
  12. pełnienie obowiązków kierownika zakładu w rozumieniu kodeksu pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys – CV;
  2. list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego;
  4. pisemna koncepcja planu działania  i rozwoju Żłobka Miejskiego w Kisielicach;
  5. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  6. kserokopia świadectw pracy;
  7. inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje;
  8. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  10. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  11. oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  12. oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  13. oświadczenie kandydata o nie figurowaniu w bazie rejestru Sprawców Przestępstw na Tle seksualnym z dostępem ograniczonym;
  14. poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi; 
  15. oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  16. oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze;
  17. w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopie dokumentów potwierdzających  niepełnosprawność.

Wszystkie dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

Wymiar czasu pracy, rodzaj umowy o pracę:

  1. pełny wymiar czasu pracy;
  2. planowane zatrudnienie od dnia 1 lipca  2019 r.;
  3. pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony. 

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy składania ofert na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego w Kisielicach”,   w terminie do dnia  30 kwietnia  2019 r. do godz. 11:00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

      
Inne informacje:

  1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem  formalnym i merytorycznym bez udziału kandydatów, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami którzy spełnili wymogi formalne;
  3. kandydaci zakwalifikowani do II etapu postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania;
  4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie;
  5. dokumentacja aplikacyjna kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą;
  6. organizator konkursu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny;
  7. dodatkowe informacje można uzyskać na stanowisku ds.  kadr i oświaty  tel. 55 278 55 24.

Nadesłane dokumenty zostaną rozpatrzone przez Komisję powołaną osobnym zarządzeniem Burmistrza Kisielic.
 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Dokumenty

Wynik ogłoszenia